Moja bajka

Hi!

Każdy z nas ma takie chwile gdy pragnie zapomnieć o całym świecie i się odprężyć. Ja w takich chwilach wybieram muzykę. Ten moment powrotu do domu po ciężkim dniu i zaszycie się w swoim pokoju to moja bajka.... Ten moment, kiedy podkręcam dźwięk na maxa i zapominam o całym świecie ♥

Muzyka jest obecna w moim życiu od urodzenia. Już jako kilkumiesięczny bobas leżałam na kocu i słuchałam przebojów Maanamu, które mama puszczała w pokoju. Miłość do słuchania muzyki odziedziczyłam po rodzicach. Mój tata potrafi godzinami puszczać koncerty na full i delektować się dźwiękami! Mam podobnie: sama potrafię spędzić 3 godziny zamknięta w pokoju z słuchawkami na uszach.

Jako, że bez przerwy słuchałam muzyki na słuchawkach dousznych postanowiłam zaopatrzyć się w te nauszne. Wreszcie zdecydowałam się na moje wymarzone słuchawki Urbanears Plattan. Nie dość, że mają bardzo dobry dźwięk to jeszcze ich design jest piękny! Wybrałam kolor łososiowy, z którego jestem bardzo zadowolona.


Bez muzyki świat byłby nudny czyż nie? Tysiące utworów, z którymi związane są dobre i złe wspomnienia. Piosenki, które poprawiają humor, które pomagają wyładować złość, wzruszają i rozśmieszają. Dlatego tak bardzo kocham ten moment kiedy mam chwilę dla siebie. Siadam w pokoju i puszczam piosenki, które przywołują wspomnienia.Ten moment powrotu do domu, zamknięcie oczu i podkręcenie muzyki na maxa to MOJA BAJKA


Urbanears Plattan - Voicey.pl 


Do następnego!

0 comments:

Post a Comment