Classic black&white.

Hi !

Dzisiaj mam dla Was strój, który wybrałam na piątkowe otwarcie sklepu w Galerii Malta, o którym pisałam kilka postów wcześniej. Nie będę się za bardzo rozpisywać - mam nadzieję, że zdjęcia obronią się same :) Jedynie odpowiem na Wasze pytanie dotyczące butów: są naprawdę wygodne - obcas mimo że wygląda dosyć delikatnie to jest bardzo stabilny i efektowny, a nogi zaczęły mnie boleć dopiero po trzech godzinach chodzenia.

Zapraszam na moje aukcje - KLIK.















Zdjęcia zrobione aparatem SONY NEX-5R (recenzja aparatu w następnej notce). 

top - zara
pants - house
belt - no name
nails - m-nails.pl
necklace - ecarla.pl
black jacket - house
white jacker - reserved
bag - tommy hilfiger via schaffashoes.pl
shoes - gift from my friend (mmm for h&m)

Przypominam o konkursie - KLIK. 

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment