New in.

Hi !

Dziś szybki post. Chciałam Wam pokazać dwie rzeczy, na które czekałam z niecierpliwością i które dziś do mnie dotarły.

Pierwsza rzecz to buty, które wzbudzają spore kontrowersje. Dla mnie są fantastyczne i zamierzony efekt osiągają dopiero na nodze (co będziecie mogli zobaczyć na początku przyszłego tygodnia). Mimo różnych opinii są naprawdę wygodne i dobrze wyprofilowane przez co czuje się w nich jak w zwykłych trampkach :)



Od zawsze miałam bzika na punkcie zegarków, dlatego też druga rzecz to właśnie zegarek marki Festina. Od kilku sezonów zegarek nie jest już dla mnie tylko urządzeniem pokazującym czas a dodatkiem, biżuterią. Tym razem mój wybór padł na kolekcje dream festina: biel z dodatkami srebra i złota.



shoes - fleq.pl
watch - festina

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment