And nothing else matters.

Hi !

Dziś mam dla Was zupełne przeciwieństwo ostatniego zestawu - elegancko i klasycznie. Musztardowa spódniczka będzie idealna na jesień, jednak również w letnim zestawieniu świetnie się sprawdza ( co możecie zobaczyć poniżej). W połączeniu z pomarańczem i bielą tworzy stonowany ale nie nudny zestaw. Biała luźna koszula to ostatnio hit w mojej szafie, zakładam ją do wszystkiego ! Możecie także przyjrzeć się kopertówce z inicjałami, którą wykonała dla mnie Sylwia i która zebrała pochwały w poprzedniej notce :) Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba. Enjoy !













skirt / shirt - mosquito
shoes - zara
bag - tutaj
necklace - mój jubiler
sunglasses - house.pl
earring - Verona
nail polish - LsStore

Mam dobrą wiadomość dla fanów Romwe ! Letnia czystka - wyprzedaż trwa od 24 do 31 sierpnia a zniżki sięgają od 5% do 60 %. Ponadto jeśli Twoje zamówienie wyniesie $70 to na hasło: "clearance15%" , otrzymasz dodatkowe 15% zniżki.


Do następnego !

0 comments:

Post a Comment