New in.

Hi !

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje nowe nabytki.

second hand - 9 zł 

Na pierwszy ogień idzie moja lumpeksowa perełka. Cekinowej kopertówki  (w rozsądnej cenie) szukałam od dawna aż tu pewnego razu voila ! 



Kolorowe szpilki sprawią, że w moich stylizacjach wreszcie zawita kolor.

shoes - ebuty.pl

Patrząc na powyższe zdjęćie pomyślicie sobie że przywołuje z powrotem zimę - nic bardziej mylnego. W końcu Emu są dostosowane do każdej pory roku. Jasne - nie biegam w nich latem podczas upałów, ale wiosną czemu nie. Jedni je uwielbiają, jedni nienawidzą. Moje poprzednie Emu służyły mi przez 3 lata, dlatego według mnie to świetna inwestycja - są idealne na zimne dni, zakupy, czy po prostu wyjście z pieskiem na spacer :)


Szczotka Tangle Teezer. Nie wierzyłam w jej moc dopóki nie wypróbowałam - teraz wiem, że jest fantastyczna ! A moja mama po jej wypróbowaniu zapowiedziała, że chce taką samą :)

book - empik
Na koniec moja aktualna lektura.

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment