Test.

Hi !

Dzisiaj mam dla Was krótki opis portalu internetowego, który miałam okazję przetestować - point.fm 
Już jutro pojawi się nowa stylizacja na blogu i mam nadzieję, że mimo naprawdę niesprzyjającej pogody będą się pojawiać coraz częściej.

Point.fm - to typowo kobiecy portal, na którym znajdziemy wiele interesujących porad dotyczących makijażu, pielęgnacji, włosów, kuchni itd. 


Point.fm to idealne miejsce dla kobiet, które planują swój ślub ! Znajdziecie tu "planer ślubny" dzięki, któremu będziecie mogły wszystko idealnie zaplanować. Ponadto znajdziecie też bazę firm ślubnych.


Znajdziecie tu również takie aplikacje jak "kobiecy kalendarz" czy "rozwój dziecka". Mi osobiście najbardziej spodobała się aplikacja "wrzuć do garnka" gdzie szybko możemy wybrać produkty, które posiadamy w lodówce a aplikacja sama zaproponuje nam co możemy ugotować lub przyrządzić.


Portal jest bardzo przyjemny w odbiorze i przejrzysty. Myślę, że większości kobiet przypadnie do gustu. Bardzo fajna grafika przyciąga wzrok, co dodatkowo według mnie jest plusem. Jeśli choć troszkę Was zainteresowałam zapraszam - KLIK.

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment