Beauty Blender.

Hi !

Pogoda cały czas płata figle (aktualnie sypie śnieg !) dlatego dzisiaj zdjęcie zrobione zaraz po świętach. Chciałam Wam pokazać mój ukochany sweter, który dostałam na urodziny. Bardzo długo szukałam odpowiedniego, ciepłego, grubego swetra we wzory (z reniferami!). I oto New Yorker wyszedł na przeciwko z taką propozycją, a moja mama wyszperała go dla mnie ♥ Sweter jest idealny chociażby na łyżwy lub chłodne wieczory. Enjoy !


jumper - New Yorker

Sweter jest idealny na ostatnie (zimne!) wieczory, które spędzam z notatkami i książkami.

Często pytacie czym nakładam podkład. Do pewnego czasu był to pędzelek z Douglasa, jednak ostatnio wymieniłam go na gąbkę do makijażu Beauty Blender. Kiedyś czytałam o niej w kolorowym magazynie, lecz stwierdziłam, że to kolejny "gadżet" prezentowany przez producentów. 
Jakiś czas temu trafiłam na stronę internetową KLIK i postanowiłam ją kupić. Gąbka okazała się strzałem w dziesiątkę. Zauważyłam, że dzięki niej makijaż trzyma się o wiele dłużej niż zwykle. Jej kształt jest idealny do rozprowadzania podkładu. W paczce, którą zamówiłam byłą dokładna instrukcja jak posługiwać się gąbką Beauty Blender. Teraz, gdy nabrałam już wprawy zajmuje mi to kilka minut. Wiem, że aktualnie nie zmienię jej już na nic innego :) To mój mini sekret idealnego makijażu. Niestety po każdym użyciu należy starannie ją umyć. Moja wygląda cały czas jak nowa, dlatego myślę, że warto poświęcić chwilę na czyszczenie, jeśli chcemy aby służyła nam naprawdę długo.





Do następnego !

0 comments:

Post a Comment