Perfect cap.

Hi !

ENG.
I wanna show you my favourite perfect caps. I think that caps are the most important things in winter.  I love caps and I will show you it in next sets.

----------------------------------------------------------------

Czapki to nieodłączny element każdej zimy !! Warto zainwestować nie w jedną, nie w dwie a więcej par abyśmy mogli bez problemu łączyć je z różnymi rzeczami. Ja od pewnego czasu jestem wielką fanką czapek. Tych dużych, futrzanych, z pomponem czy zwykłych , prostych. Nie każdy je lubi - jednak gdy za oknem jest naprawdę zimno niezależnie od naszych osobistych upodobań warto postawić na czapkę ! Sklepy są zaopatrzone w tak wiele różnych modeli, że każdy znajdzie coś dla siebie (gwarantuję!).

Moje trzy ulubione czapki ^^


powyższą czapkę upolowałam w h&m na przecenie za jedyne 10 zł :) z tego co wiem powinny jeszcze być.


Odpowiedniej czapki z pomponem szukałam od dawna. Upatrzyłam sobie jedną w h&m, jednak na przeciw wyszła mi babcia, która stwierdziła, że przecież może zrobić mi taką na drutach :) Czapka po lewej - dzieło mojej babci, czapka po prawej - h&m.


Trzecia czapka, którą zazwyczaj wybieram do eleganckich zestawów to futrzak ! Bardzo ją lubię i pochodzi ze sklepu szaleo.
Brakuje mi jeszcze czarnej klasycznej czapki - może uśmiechnę się do babci :)


Jak już wspominałam sklepy zaopatrzone są w bogatą gamę fasonów, kolorów dlatego wystarczy tylko poszukać swojej idealnej czapki.


Do następnego !

0 comments:

Post a Comment