Last photos from Croatia.

Hi !

ENG.
I wanna show you the last photos from my holliday in Croatia.


--------------------------------------------------------------

Od środy staram się wykurować, dlatego nie mam dla Was nic nowego. Pogoda za oknem pozostawia wiele do życzenia więc postanowiłam ocieplić trochę klimat. Dzisiaj obiecany post z ostatnimi już zdjęciami z wakacji. Nawet nie wiecie ile bym dała aby móc po raz kolejny pojawić się w tym magicznym miejscu ♥ Moja miłość do Chorwacji jest naprawdę wielka. Za każdym razem, gdy odwiedzam ten kraj zachwycam i zakochuję się na nowo ! Pamiętajcie, że Chorwacja południowa znacznie różni się od północnej :) Będąc aż sześć razy w Chorwacji miałam okazję zwiedzić całą linię brzegową ale to właśnie w tej południowej części się zakochałam :)
Przeglądając poniższe zdjęcia zdecydowanie tęsknie za latem i ciepłym słoneczkiem :)

Wiem, że niektórzy mają kilka pytań dotyczących zakwaterowania, dojazdu itp. Bardzo bym prosiła kierować te pytania na maila :)

Enjoy !















place - Croatia / Peljesać

* Zapraszam wszystkich na moje aukcje KLIK.

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment