Christmas.

Hi !

Mam dla Was obiecany post z zestawami wigilijnymi. Jednak zamiast zdjęć - krótki filmik. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i może w maleńkim stopniu zainspiruję Was :)

W wigilię zawsze stawiam na spódniczki lub sukienki co oczywiście nie znaczy, że nie można wybrać spodni. Jest jak zwykle prosto i minimalistycznie. Przepraszam za brak biżuterii ale miałam naprawdę mało czasu na nagranie filmiku. Ostatni zestaw bardziej sylwestrowy niż wigilijny, jednak chciałam pokazać Wam sukienkę ze sklepu asospolska. Enjoy !




I  = spódniczka - queens wardrobe / koszula - new yorker / krawat - DIVA ( są także w new yorkerze)
II  = koszula - new yoker / spódniczka - mosquito
III  = koszula - new yorker / spódniczka - mosquito / marynarka - romwe / naszyjnik - DIVA
IV  = sukienka - zara / marynarka - mosquito
V  = sukienka - novamoda
VI  = spódniczka - queens wardrobe / top - new yorker / marynarka - stradivarius
VII  = spódniczka - new yorker / koszula - new yorker / kamizelka - glam you
VIII  = sukienka - asospolska / naszyjnik - DIVA

Moje dwa nowe cudeńka ! 



Do następnego !

0 comments:

Post a Comment