Burgundy skirt.

Hi !

Today i have a short note for you. I wanna show you my new burgundy skirt. I will show it in another set as soon as possible. I hope you like it :) xoxo.
---------------------------------------------------

Dzisiaj krótko. Burgundowa spódniczka była moim must have już od jakiegoś czasu ! Gdy tylko ujrzałam ją w nowo otwartym New Yorkerze w Starym Browarze od razu wiedziałam, że musi być moja. Jest bardzo dziewczęca i delikatna - a to wszystko za sprawą koronek, które uwielbiam ! W dodatku jej cena to jedyne: 39 zł .

Wspomniałam wyżej o nowo otwartym NY. Jest ogromny i bardzo przestrzenny co niesamowicie mi odpowiada. W dodatku wszystko jest idealnie rozmieszczone, każdy dział jest oddzielony od pozostałych (dzięki czemu  łatwo można się w nich odnaleźć), sklep posiada bardzo dużo przymierzalni - ja jestem zachwycona.

Wkrótce więcej zdjęć. Enjoy !




skirt - new yorker
shirt - h&m
watch - asospolska

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment