Nivea Invisible.

Hi !

Przez dwa tygodnie miałam okazję testować nowy dezodorant Nivea - Nivea Invisible. Dziś mała recenzja tego kosmetyku.


Kilka faktów:
- dezodorant Nivea Invisible możemy wybrać zarówno w kulce jak i w sprayu
- ma on zapobiegać nieprzyjemnemu zapachowi przez 48 godzin, oraz nie pozostawiać plam na ubraniach.    - mamy dwie wersje tego dezodorantu Pure oraz Clear
- wygląd dezodorantu przyciąga naszą uwagę kolorowymi grafikami (różową lub niebieską).

Gdy zaproponowano mi testowanie tego kosmetyku od razu się zgodziłam. Byłam bardzo ciekawa, czy rzeczywiście spełni zadania, które opisuje producent.
W takim razie zaczynamy: (dezodorant nivea invisible w kulce, wersja Clear)

a) dezodorant ma naprawdę delikatny, subtelny i bardzo ładny zapach, który utrzymuje się przez cały dzień !

b) jest bardzo wytrzymały i rzeczywiście zatrzymuje pocenie się.

c) nie pozostawia białych plam na ciemnych ubraniach i żółtych na jasnych (To było dla mnie priorytetem w tym teście. Nie sądziłam, że rzeczywiście spełni moje oczekiwania. Kilka razy po nałożeniu dezodorantu zakładałam ubrania aby sprawdzić czy rzeczywiście działa ! )

d) jest zgrabny, ma specjalne wgłębienie dzięki czemu dobrze się go trzyma.

Nie będę ukrywać, że najbardziej zależało mi na sprawdzeniu czy rzeczywiście nie postawia plam na ubraniach i nie zawiodłam się. Zauważyłam także dodatkową rzecz: po regularnym stosowaniu przez 14 dni skóra stała się bardziej delikatna i gładka. Z czystym sumieniem mogę Wam go polecić ;) Dla mnie okazał się naprawdę dobrym nabytkiem.



* Przy okazji zapraszam wszystkich na bloga Galerii Panorama, którego mam okazję prowadzić. Komentarze mile widziane :) KLIK.

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment