New Stuff&Contest

WYNIKI KONKURSU


Sukienkę otrzymuje SYLWIA (syllwia12@wp.pl)

GRATULUJĘ !!!




Hi !

Dziś mam dla Was trzy rzeczy:
1) moje nowości w szafie,
2) produkt który mam okazję testować,
3) KONKURS.

1) nowości




torebka z poprzedniego posta i jelly watch - novamoda
sukienki - szafomania
spodenki i top na pierwszym zdjęciu - h&m
zegarek-naszyjnik z Audrey - moya
naszyjnik, pierścionek na dwa palce, top USA - Romwe

2) Mam okazję testować nowy dezodorant NIVEA - INVISIBLE. Przekonam się czy rzeczywiście nie pozostawia plam na ubraniach, jest trwały aż do 48 godzin i podzielę się z Wami moją opinią.




3) No i ostatnia rzecz - mianowicie konkurs !!! Wraz ze sklepem szafomania mamy dla Was sukienkę.


Zasady są takie jak zawsze:
- polubić szafomanie na facebooku (KLIK)
- polubić mój blog na facebooku (KLIK)
- w komentarzu pod tą notką podać swoje imię oraz adres e-mail

Konkurs trwa do 14 czerwca do godziny 00:00 następnego dnia generator liczbowy wylosuję zwycięzcę !
Powodzenia !

0 comments:

Post a Comment