Shoes&change.

Hi !

Nie będę zbytnio oryginalna: Jak Wam się podobał ślub stulecia?  Dla mnie uroczystość była piękna a obydwie kreacje Kate (teraz już Katherine) były wyjątkowe i wygląda w nich ślicznie. Ale dosyć już o tym. Chciałabym Wam pokazać prezenty, które dostałam od Stylowych Butków. Są to czerwone szpilki (Qupid System 04) oraz czerwone tenisówki. 




Szpilki są bardzo wygodne i pomimo 12 cm wysokości bardzo stabilne. Trampki natomiast urzekły mnie od samego początku swoim kolorem - są świetne ! Wkrótce będziecie mogli zobaczyć obydwie pary w zestawach.

Parę dni temu wpadłam na pomysł zmiany wystroju mojego pokoju. Parę z Was poprosiło mnie abym zamieściła jego zdjęcia. Myślę, że do przyszłego weekendu wyrobię się ze wszystkimi zmianami i w sobotę lub niedziele będę mogła się z Wami podzielic zdjęciami, wrażeniami itp.


stojak na gazety z Ikei (po lewej), który będzie przymocowany do ściany oraz fototapeta (po prawej) na całą ścianę przedstawiająca Nowy York (Leroy Merlin).


Taki widok będę miała na ścianie ! :)

Tymczasem przypominam o konkursie (KLIK) do wygrania piękne apaszki !

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment