Make up.

Hi !

Tak jak obiecałam tak też piszę. Dzisiaj zamiast typowej notki z outfitem będzie notka o makijażu a mianowicie o kosmetykach które używam, ponieważ wiele z Was prosiło mnie abym o tym napisała :)
No to zaczynajmy !

1. Podkład
Na co dzień używam podkładu Max Factor "Lasting Performance", który szybko się wchłania, nie powoduje tzw. "maski" i jest wytrzymały. Natomiast, wieczorem gdy gdzieś wychodzę stawiam na Revlon "ColorStay", który jest bardzo trwały, dobrze matuje oraz co najważniejsze nie ściera się - idealny na wyjścia.


ODCIEŃ: MAX FACTOR (105 SOFT BEIGE), REVLON (COMBINATION/OILY SKIN - NUDE 200)


2. Puder i róż
Puder - Max Factor "Creme Puff"
Róż - Miss Sporty "Ohh blushed again". Niech Was nie zrazi niska cena różu (9 zł) ponieważ właśnie ten kosmetyk jest o wiele lepszy niż niejeden z wyższej półki.


ODCIEŃ: PUDER MAX FACTOR (05 TRANSLUCENT), RÓŻ MISS SPORTY (Flirtatious)

3. Tusz
Przyznam, że mam parę swoich ulubionych, których używam w zależności od okazji.
- Loreal "Volume Million Lashes": bardzo mocno pogrubia i sprawia, że rzęs jest o wiele wiele więcej.
- Rimmel "Sexy Curves" : idealnie podkręca i wydłuża.
- YSL "Volume Effet Faux Cils" : efekt sztucznych rzęs (naprawdę) , pogrubia i wydłuża.







4. Cienie
Nie używam ich na co dzień, jedynie na jakieś większe imprezy, wyjścia itp. Moim niezastąpionym zestawem jest paleta 16 cieni od Inglota, które dostałam od chłopaka na gwiazdkę rok temu i do dzisiaj idealnie mi służą .


5. Eyeliner oraz kredka 
Tutaj  nie mam stałych produktów, których używam. Gdy skończy mi się jeden, kupuje inny i tak w kółko. Jeszcze nie zdarzyło się aby eyeliner oraz kreda które wybrałam były złe - nie mam zbyt wysokich wymagań do tych kosmetyków.

6. Pomadki
Na co dzień jestem wierna pomadkom NIVEA; są lekkie, dobrze nawilżają a co najważniejsze jest ich bardzo dużo ; od wyboru do koloru !
Wieczorem jednak, stawiam na pomadki od Chanel "Rouge Allure" (prawdziwy mercedes wśród pomadek) są długotrwałe - nie ścierają się przy pierwszym łyku i nadają ustom piękny blask ! 



Jeśli macie pytania śmiało. Na każde odpowiem. A tymczasem uciekam. Kolejny outfit zamieszczę w czwartek bądź też w piątek. Trzymajcie za mnie jutro kciuki bo mam egzamin z prawa ;)

bye !

wszystkie zdjęcia pobrane z google grafika :)

0 comments:

Post a Comment